Producenci
FAQ

1. Czy jest możliwość nadrukowania indywidualnej treści na zaproszeniach, zawieszkach lub innym produkcie z oferty?

Oczywiście, nasze propozycje to w większości produkty spersonalizowane. Oznacza to, że artykuły, na których proponujemy nadruk wykonywany jest według Państwa potrzeb (chyba, że na karcie produktu pisze inaczej). Nasze teksty to tylko propozycje, natomiast finalnie Państwo ustalacie dokładną treść, jaką chcecie abyśmy nadrukowali.

 

2. Co oznacza forma spersonalizowana?

Forma spersonalizowana to produkty z nadrukiem Państwa danych (np. imiona, miejsc ślubu itp.). Forma spersonalizowana nie obejmuje tylko personalizacji gości (w tym miejscu pozostawiamy miejsce wykropkowane do wpisania ręcznego). Wyjątkiem są winietki, gdzie personalizacja gości jest standardem.

 

3. Czy istnieje możliwość personalizacji gości?

Oczywiście, jest taka możliwość, jednak jest to usługa płatna oddzielnie według cen podanych w karcie produktu. Wyjątkiem są winietki, gdzie nadruk nazwisk jest standardem.

 

4. Czy do zaproszeń dołączona jest koperta?

W większości przypadków koperta dodawana jest gratis. W wyjątkowych przypadkach koperty należy dokupić oddzielnie, ale jest to wtedy wyraźnie podane w opisie produktu.

 

5. Co oznacza motyw wycięty laserem?

Wycinanie motywów przy pomocy lasera to najdokładniejszy sposób wycięcia w papierze elementów ozdobnych. Tylko ta metoda daje możliwość precyzyjnego cięcie nawet bardzo małych szczegółów. Polega ona na wypalaniu przez wiązkę lasera w kartonie lub papierze wzorów.

 

6. Czy produkty dostępne w DECOCARDS to wyrób ręczny?

Jak najbardziej nasza oferta to wyrób ręczny, wielce różniący się od ofert typowych drukarni. Stosujemy najnowocześniejszy sprzęt umożliwiający nam uzyskanie półproduktów, których nie jest się w stanie wykonać ręcznie lub ich wykonanie jest niedokładne. Całość jednak składana i ozdabiana jest ręcznie, co pozwala zachować charakter rękodzieła połączonego z najwyższą jakością i wyjątkowymi walorami artystycznymi.

 

7. W jaki sposób przesłać pozostałe dane po złożeniu zamówienia w sklepie?

Dane niezbędne do realizacji zamówienia, takie jak: imiona i nazwiska pary młodej, godzina ślubu, zdjęcia (jeśli obejmuje je wzór) należy przesłać drogą mailową na adres sklepu po dokonaniu zakupu. Należy pamiętać, aby podpisać wiadomość oraz podać nr zamówienia.

 

8. Przed ostatecznym wykonaniem mojego zamówienia chciałbym zobaczyć jak będzie wyglądać. Czy istnieje taka możliwość?

Oczywiście, po otrzymaniu od Państwa wszelkich niezbędnych informacji nasi graficy opracują projekt do Państwa zamówienia. Projekt w formie pliku jpg. Zostanie przesłany na Państwa skrzynkę mailową. Otrzymany plik należy dokładnie sprawdzić pod względem układu i treści. Następnie w odpowiedzi należy przesłać do nas informację, czy akceptują Państwo projekt, czy też są do projektu jakieś uwagi. Dopiero po ostatecznym zatwierdzeniu projektu przystępujemy do realizacji zamówienia.

 

9. Czy istnieje możliwość wykonania zaproszeń itp. w innym języku, np. włoskim?

Tak, taka możliwość istnieje, jednak muszą Państwo przesłać nam pełną treść w obcym języku. Jest również możliwość podzielenia zamówienia np. na 85 w j. polskim i 15 w j. włoskim .

 

10. Czy istnieje możliwość wysyłki za pobraniem?

Niestety nie. Warunkiem przystąpienia przez nas do realizacji zamówienia jest opłacenie zamówienia. Nie wysyłamy paczek za pobraniem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl